۸ جلوه هویتی برای شهر قم مشخص‌ شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: هشت جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی و هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کلانترزاده امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم اظهار کرد: با تأکید استاندار و شهردار قم، هفته گذشته جلسه‌ای برای ساماندهی ورودی‌ها در حوزه‌های هویتی و سمعی بصری با موضوع تبلیغی با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری استان قم موظف شده است تعدادی سازه برای اقدامات فرهنگی و فضاسازی‌ها در اختیار قرار دهد، افزود: «قم حرم اهل‌بیت (ع)» به عنوان شعار محوری برای این فعالیت‌های تبلیغی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: بعضی نگاه‌ها به حوزه فرهنگی سلیقه‌ای است و در این شرایط نمی‌توان انتظار اقدامات بلندمدت در حوزه هویتی، فرهنگی و اجتماعی را داشت، چراکه دستگاه‌های مختلف در حوزه فرهنگی آن‌چنان که باید پای کار نیستند.

کلانترزاده با تأکید بر اینکه کمیته‌ای برای تهیه محتوا تشکیل و دو رنگ طلایی و فیروزه‌ای برای شهر قم انتخاب شده است، اضافه کرد: هشت جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 686022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.