جابه‌جایی رایگان زائران از پایانه سیاحت به ترمینال‌های شهر اهواز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با پایان یافتن مراسم پیاده‌روی اربعین، زائران از پایانه سیاحت به‌طور رایگان به ترمینال‌های مختلف اهواز برای عزیمت به شهر خود جابه‌جا می‌شوند.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن مراسم پیاده‌روی اربعین و بازگشت زائران از عراق به کشورمان، آن دسته از زائرانی که بدون وسیله نقلیه بوده‌اند و برای عزیمت به شهر خود وارد اهواز می‌شوند، با همکاری مشترک سازمان تاکسیرانی و سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز از طریق ناوگان تاکسیرانی به صورت رایگان از پایانه سیاحت به سمت مواکب سطح شهر، سایر پایانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: این خدمات‌رسانی همگام با سایر نهادها و سازمان‌های شهرداری و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قرارگاه ویژه اربعین، از بیست‌وهفتم مردادماه با حضور ناوگان تاکسیرانی در مرز چذابه آغاز شد و زائران به‌طور رایگان از پایانه چذابه منتقل می‌شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه برای برگشت زائران اقدامات لازم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ون‌های تاکسی به مرز چذابه اعزام شده است تا نسبت به جابه‌جایی زوار در پارکینگ‌ها و سایر حوزه‌های مرزی اقدام شود.

کد خبر 686011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.