لزوم جلب رضایت و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های شهری سمنان

شهردار سمنان گفت: جلب رضایت و مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع شهرداری سمنان امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین موسوی در جریان بازدید از ساختمان شماره دو شهرداری سمنان و نشست با مدیران شهری، اظهار کرد: جلب رضایت و مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع شهرداری سمنان امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر پویایی و چابک‌سازی سازمان‌ها، تعریف کار برای تمام کارکنان و استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی شهرداری سمنان در راستای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان تاکید کرد و افزود: شهروندان سمنانی و شهر سمنان به عنوان پایتخت بین المللی راه ابریشم ایران، شایسته فراهم‌سازی و دارایی از بهترین زیرساخت‌ها، امکانات و خدمات شهری هستند.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری وظیفه داریم تا تمام تلاش و همت خود را در این راستا به کار بگیریم و با سعه‌صدر شنونده انتقادات، پیشنهادات و پاسخگوی مردم باشیم.

موسوی با اشاره به اهمیت پاکیزگی و نظافت در شهر و تغییر و تحول در سیما و منظر در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی، تصریح کرد: پاکیزه نگه داشتن و تغییر و تحول در منظر شهر نباید مقطعی، به صورت مرحله‌ای و ضربتی باشد، بلکه لازم است این تحولات به طور مستمر در سطح شهر ادامه داشته باشد.

وی در این بازدید بر جلب رضایت و مشارکت مردمی در برنامه ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد: در طرح‌های برخوردی شهرداری باید کرامت انسانی اشخاص حفظ شده و نهایت مراعات در این زمینه صورت پذیرد. ضمن آنکه می‌توان از طریق کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی، این نوع موارد برخوردی را با مشارکت اشخاص طرف برخورد به حداقل ممکن رساند.

کد خبر 685989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.