بیرانوند غایب بزرگ بازی پرسپولیس با النصر خواهد بود؟

زمان برطرف‌ شدن مصدومیت علیرضا بیرانوند که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان آسیب دید مشخص نیست و ممکن است این دروازه‌بان بازی پرسپولیس با النصر را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در چارچوب بازی دوستانه مقابل بلغارستان در ترکیب ابتدایی تیم ملی قرار گرفت، اما در دقیقه دوازدهم پس از اینکه قصد داشت با پرتاب‌دست بلند مهاجمان تیم ملی را صاحب توپ کند، به‌خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله‌ران آسیب دید و از زمین بیرون رفت، اما پس از گذشت ۲۴ ساعت هنوز مشخص نیست تا چه‌مدت از میادین دور خواهد بود.

برخی معتقدند علیرضا بیرانوند حداقل چهار الی پنج هفته خانه‌نشین خواهد شد و نخستین بازی حساس و مهم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان را از دست خواهد داد.

این درحالی است که کادر پزشکی تیم ملی این شایعه را رد کرده، اما زمان دقیقی از بازگشت بیرانوند به مستطیل سبز را اعلام نکرده است.

بیرانوند غایب بزرگ بازی مهم پرسپولیس با النصر خواهد بود؟

ظاهراً علیرضا بیرانوند نیز طبق معاینات پزشکان، امید زیادی دارد بدون هیچ مشکلی پرسپولیس را در بازی با هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو و سادیو مانه همراهی کند. البته وی قرار است در هفته پیش‌رو بررسی‌های دقیق‌تری روی ناحیه آسیب دیده خود انجام بدهد. در روزهای آتی، درمان فیزیوتراپی و بازتوانی روی پای بیرانوند به‌صورت روزانه انجام خواهد گرفت.

بدین ترتیب طبق اعلام پزشکان باشگاه پرسپولیس، با انجام ارزیابی‌های روزانه و بررسی شاخص‌های عملکردی نسبت به پیشرفت تمرینات و زمان بازگشت به میادین، درباره وضعیت علیرضا بیرانوند تصمیم‌گیری خواهد شد اما احتمال اینکه دروازه‌بان شماره‌یک سرخ‌پوشان پایتخت مصاف حساس با النصر در هفته اول لیگ‌قهرمانان آسیا را از دست بدهد زیاد است.

کد خبر 685971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.