دشمن به دنبال تضعیف  حماسه اربعین است

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: حماسه اربعین حسینی جهانی شده اما، دشمن می‌خواهد این حماسه را تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز_ جمعه هفدهم شهریورماه_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد اظهار کرد: حماسه حسینی جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد. در اربعین امسال میلیون‌ها انسان عاشق و دلباخته از سراسر عالم پیاده به سمت مرکز عشق عالم، امام حسین (ع) رفتند که هیچ مکتبی نمی‌تواند چنین حماسه‌ای بی آفریند.

وی با اشاره به مناسبت هفدهم شهریور و سالروز قتل عام قیام مردم در میدان شهدا تهران از سوی رژیم فساد پهلوی، افزود: تاریخ پر از جنایت حاکمان ظالم از جمله خاندان پهلوی است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: خاندان پهلوی کشور را در حوزه‌های علمی، صنعتی، تکنولوژی، صنایع نظامی بهداشت و… عقب نگه داشته بودند به فساد خودشان مشغول بودند یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام شمسی‌فر تصریح کرد: رسانه‌ها و سینماها موظف هستند که موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند، با وجود دشمن‌های داخل و خارج هیچ نظامی نتوانسته این گونه پیشرفت کند اما رسانه‌های غرب با هجمه و دروغ‌پردازی تلاش دارند که واقعیت‌ها را به گوش مردم نرسد.

صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، اثرات وقف از دیگر مواردی بود که امام جمعه موقت خرم‌آباد به آنها اشاره کرد.

کد خبر 685936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.