ادعای عجیب مجری برنامه تلویزیونی / دربی ۱۰۲ پایتخت در قطر برگزار می‌شود؟ + فیلم

خبر برگزاری شهرآورد پرسپولیس - استقلال به میزبانی دوحه قطر، عجیب‌ترین خبر ممکن در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که ابتدا قرار بود ۳۰ شهریورماه تاریخ برگزاری دربی پایتخت باشد اما به دلیل مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاریخ برگزاری این بازی به زمان دیگری موکول شد. امروز اما و در برنامه تلویزیونی ورزشگاه مجری این برنامه در خصوص شرایط برگزاری دربی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

حافظ کاظم‌زاده، مجری برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما مدعی شد که دوحه میزبان احتمالی صدودومین جدال پرسپولیس خواهد بود.

وی در این خصوص گفت: «اگر بهتان بگویم شهرآورد ممکن است در قطر برگزار شود، چه واکنشی خواهید داشت؟ مذاکراتی صورت گرفته، طبق شنیده‌های ما، شهرآورد صدودوم در قطر برگزار خواهد شد. با حضور تماشاگران، بلیت‌فروشی، درآمد دلاری که نکات مثبت و منفی خواهد داشت.»

مجری سپس شنیده‌های خود را به این شکل توضیح داد که بازی در حضور وی‌ای‌آر برگزار می‌شود، اما داور ایرانی این بازی را قضاوت می‌کند. او از مهدی تاج و منصور قنبرزاده خواست تا در این باره روشنگری کنند و توضیحات کامل‌تری بدهند.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج دو روز پیش با رئیس فدراسیون فوتبال قطر نشستی را برگزار کرد که در آن صحبت‌هایی جدی درباره همکاری دو جانبه بیشتر مطرح شد و بنا بر اخبار، فدراسیون فوتبال قطر قرار است تاریخ موردنظر برای برگزاری و سازماندهی دربی پایتخت اعلام کرد. مسابقه‌ای که برگزاری آن نیازمند مجوزهای خاص از وزارت ورزش و نهادهای بالاتر خواهد داشت. در هر حال قطر از متحدان منطقه‌ای ما محسوب می‌شود و انجام مسابقات بزرگ در این کشور با توجه به میزبانی جام جهانی، به یک سنت در این کشور بدل شده و آنها می‌توانند میزبان خوب و متفاوتی برای دربی باشند. مسابقه‌ای که برای اولین بار درآمد دلاری و برگزاری در یک فضای متفاوت را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 685909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.