ورود تور رالی گردشگری هندوستان به شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از ورود تور رالی گردشگری خانواده لال پری به مناسبت هفته جهانی صلح به شیراز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس سید مؤید محسن‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این تور رالی خانوادگی که از هندوستان آغاز شده و تا انگلستان ادامه می‌یابد با شعار صلح جهانی روز گذشته وارد فارس شدند.

وی افزود: تور رالی لال پری از هندوستان به امارات متحده عربی رفته و سپس از مرز دریایی هرمزگان وارد فارس و پس از یک‌شب اقامت در لارستان روز گذشته وارد شیراز شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس خاطر نشان کرد: این گروه پس از دو روز اقامت در شیراز و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز همچون آرامگاه حافظیه از مسیر شمال فارس به تهران و به مقصد کشورهای اروپایی کشور را ترک می‌کنند.

وی به تقاضای گروه جهت حضور در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های گردشگری مذهبی در کنار سایر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی می‌تواند به ویژه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در جذب گردشگران داخلی و خارجی مؤثر باشد.

کد خبر 685895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.