زنیت روسیه۴-سپاهان ایران ۱/ شکست سنگین طلایی‌پوشان در غیاب بازیکنان بزرگ تیم

تیم سپاهان در دیداری دوستانه برابر زنیت روسیه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی امشب_ پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_ از ساعت ۲۰ به وقت ایران در استادیوم گازپروم به مصاف زنیت روسیه رفت.

دیدار دوستانه سپاهان و زنیت

گلزنان بازی:

ایوان سرگئیف در دقیقه ۱۹، باکائف در دقیقه ۲۳ و اروخین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۹، مانتوان در دقیقه ۹۱( زنیت)

عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۹( سپاهان)

شرح بازی:

در نیمه نخست این مسابقه بازی در اختیار تیم روسی بود و در دقیقه ۱۸ بازی بازیکنان زنیت موفق شدند روی یک پاس عمقی و نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان از کانال چپ به گل اول توسط ایوان سرگئیف دست پیدا کنند. تنها دو دقیقه پس از گل اول در دقیقه ۲۰ گل دوم این بار روی اشتباه نیما میرزازاد از راه رسید و باکائف توپی را که از سمت راست خط دفاعی سپاهان ارسال شده بود و میرزازاد آن را ناقص دفع کرد و به محوطه جریمه فرستاد، به تور دروازه رساند.

چند دقیقه بعد هم این بار یک شوت از بازیکنان زنیت در محوطه جریمه به دستان هادی محمدی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا این بار الکساندر اروخین گل سوم را در دقیقه ۲۶ وارد دروازه سپاهان کند.

در دقیقه ۷۵ بازی رضا اسدی خطای پنالتی که روی فرشاد احمدزاده بدست آمد را به تیرک دروازه زد تا این فرصت هم برای شاگردان مورایس از دست برود.

در دقیقه ۸۹ مسابقه با ارسال اسدی آل کثیر با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه زنیت را باز کرد.

در دقیقه ۹۱ گوستاو مانتوان نیز بلافاصله پس از گل مهاجم سپاهان توانست از روی اشتباه خط دفاعی سپاهان استفاده کرده و گل چهارم زنیت را به ثمر برساند.

البته سپاهان در این مسابقه با غیبت چندین بازیکن اصلی خود مواجه بود و مورایس در روزی که ۱۰ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد، تیمش را به مصاف یکی از تیم‌های آماده فوتبال اروپا فرستاد.

کد خبر 685856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.