جزئیات تکمیلی واژگونی تانکر حامل سوخت در اتوبان دستجردی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات تکمیلی واژگونی تانکر حامل سوخت در اتوبان دستجردی را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_ تانکر ۱۹ هزار لیتری حامل گازوئیل از انبار نفت شهید منتظری بارگیری و در مسیر حرکت برای رفتن به یک پایگاه در شهرضا بوده است.

وی افزود: تانکر مذکور در اتوبان شهید دستجردی، زیر پل ورودی اول سپاهان‌شهر با خودرویی برخورد و دچار نشتی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مقداری گازوئیل از بالای تانکر روی سطح زمین اتوبان ریخته و منجر به ایجاد ترافیکی شدید شد.

وی ادامه داد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، دو تیم از آتش‌نشانی و دو تیم از مدیریت شهری شهرداری در محل حادثه حضور دارند و در حال پاک‌سازی محل هستند.

شیشه فروش با اشاره به ایجاد لغزندگی در پی نشت گازوئیل، گفت: تیمی از شرکت نفت نیز به محل حادثه اعزام شد تا با پمپ گازوئیل را از تانکر تخلیه و ترافیک را روان‌سازی کنند.

وی با اشاره به دیده شدن ترافیک از کیلومترها دورتر، اضافه کرد: حادثه مذکور دوازدهمین حادثه واژگونی تانکرهای حامل سوخت است که در محورهای جاده‌ای استان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۵۰۰ تانکر حامل سوخت از محورهای استان عبور می‌کنند، از همین رو تاکید می‌شود که ناوگان حامل و نقل سوخت رعایت اصول ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: علت‌یابی حادثه توسط عوامل پلیس و شرکت نفت بررسی خواهد شد.

کد خبر 685826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.