جمع‌آوری و دستگیری ۵۷ معتاد متجاهر و قاچاقچی موادمخدر در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۵۰ معتاد متجاهر و هفت قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: بلای خانمان سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد و پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت دو روز در سطح شهرستان رودسر اجرا می‌شود، افزود: در این رابطه ۵۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و هفت قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۳۰۱ گرم هروئین، ۲۸۰ گرم شیشه ،۶۰ گرم تریاک، ۱۳ گرم شیره تریاک و ۱۰۸ گرم سایر مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی از خانواده‌ها خواست برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 685825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.