در نهمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان چه گذشت؟

قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان مهمترین موارد مطرح شده در نهمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک شهرداری این کلانشهر را تشریح کرد.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نهمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک با حضور تمام اعضا در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان که با حضور اعضا معاونت شهرسازی و معماری، سازمان آتش نشانی و واحد کنترل نظارت در سالن خوارزمی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت فعلی سامانه اصنو و با توجه به سیاست‌های کلی افزایش خدمات غیرحضوری شهرسازی الکترونیک در معاونت شهرسازی و معماری، نیازهای فعلی و دغدغه‌های جاری در این راستا تبیین شد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه، افزود: در راستای تسهیل بهره‌مندی شهروندان از خدمات غیرحضوری، پیشنهادات پیرامون ایجاد دسترسی به واحد کنترل و نظارت در فرآیند پایان کار الکترونیکی بررسی شد و مقرر شد این دسترسی ایجاد و مطابق با اعضا آن واحد دسترسی‌ها و گزارشات لازم ایجاد شود.

در نهمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان چه گذشت؟

قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: یکی دیگر از موضوعات جاری، افزایش تعداد فرایندهای غیرحضوری در سازمان آتش‌نشانی است که در این جلسه نیز کلیات خدمات فرایند اصلاح و تعویض پروانه و پایان کار الکترونیکی پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و نظرات اعضا بررسی و به تأیید کمیته رسید.

وی ادامه داد: هدف این کارگروه، مطرح کردن مسائل جاری در حوزه شهرسازی الکترونیک بوده است تا بتوان با استفاده از نظرت تکمیلی و تجربیات همکاران حوزه‌های مختلف، سطح کیفی و کمی خدمات این حوزه به شهروندان را افزایش داد.

کد خبر 685816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.