۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کافی شاپ هنجار شکن در ساوه پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمب کافی شاپ هنجارشکن به دلیل کشف حجاب متصدی و تعدادی از مشتریانش در اجرای طرح عفاف و حجاب با دستور مقام قضائی خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی پنجشنبه ۱۶ شهریورماه در گفت وگو با خبرنگارایمنا اظهارکرد: تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، از مهمترین برنامه‌های پلیس در حوزه عفاف و حجاب در بین اصناف به شمار می‌رود.

وی از اجرای طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس خبر داد و افزود: در این راستا یک واحد کافی شاپ به دلیل ترویج رفتارهای هنجارشکنانه و کشف حجاب متصدی و تعدادی از مشتریانش در اجرای طرح عفاف و حجاب با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ شئونات اسلامی اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه متصدی واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 685806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.