باد شدید و گردوخاک اصفهان را درمی‌نوردد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا تا اواسط هفته، گاهی وزش باد شدید در نیمه غربی و روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شرقی مناطق مستعد همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته آینده روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه طی فردا تا اواسط هفته از میزان ابر کاسته خواهد شد، ادامه داد: در این مدت گاهی وزش باد شدید در نیمه غربی و روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شرقی پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 685791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.