کشف محموله ۱۵۰ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای سبک داخلی و خارجی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور متصدی انبار از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۳۱ هزار و ۶۴۳ عدد انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سبک داخلی و خارجی که همگی بدون شناسه کالا و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: محموله مذکور با دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مبارکه توقیف و پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل و موضوع برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 685777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.