۱۱ طرح در حوزه راهداری شهرستان بهمئی افتتاح شد

فرماندار شهرستان بهمئی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح در حوزه راهداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی، علی محمدی صبح امروز پنجشنبه، شانزدهم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی، اظهار کرد: ۱۱ طرح عمرانی و زیر بنایی مختلف در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق مختلف شهرستان بهمئی، کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

وی افزود: طرح‌های تکمیلی در حوزه راهداری شامل هفت طرح از جمله روکش آسفالت جاده «لیکک-ممبی- سید صالح» به طول پنج کیلومتر، روکش آسفالت «امامزاده منیزور» به طول دو کیلومتر، روکش آسفالت جاده «آب الوان» به طول هزار و ۲۰۰ متر، روکش آسفالت محور «لیکک_ ماغر» به طول ۲ کیلومتر، روکش آسفالت جاده «ممبی_الهی آباد» به طول ۵ کیلومتر، نصب بلوک‌های مفصلی در محور لیکک به بههبان به طول ۵ کیلومتر و تعمیر اساسی پل‌ها در بخش ممبی و دو دستگاه پل از مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

فرماندار شهرستان بهمئی از آغاز به کار ۴ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها از امروز در این شهرستان آغاز شد شامل روکش آسفالت «شیلاودان» به طول هزار و پانصد متر، روکش آسفالت قبر قیصر به طول ۳ کیلومتر، روکش آسفالت «کت و نی کن» به طول ۳ کیلومتر و تعمیر و مرمت ۲ دستگاه پل از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی محل اعتبارات طرح‌های کلنگ‌زنی و افتتاحی این شهرستان را ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه راهداری و پیگیری‌های مکرر اقدامات مفید و ارزنده‌ای در راستای خدمت به مردم انجام شود.

علی محمدی به توسعه راه‌های شهرستان طی یکی دو سال گذشته اشاره کرد و با تقدیر از خدمات انجام شده، بر خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در مناطق روستایی، پرتردد و محروم شهرستان تأکید کرد و گفت: برای توسعه راه‌های شهرستان برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی امسال انجام می‌شود.

کد خبر 685776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.