استفاده گسترده از موپدهای برقی در شهرهای استرالیایی

شهروندان در شهرهای مادرید، بارسلونان و والنسیا به موپدهای برقی بیشتری دسترسی خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو پلتفرم Cabify و Cooltra با همکاری یکدیگر موپدهای برقی را برای مردم سراسر مادرید، بارسلونا و والنسیا فراهم می‌کنند. به طوری که شرکت ارائه کنند موپد برقی Cooltra با Cabify به توافق رسیده است تا خدمات اجاره موپد برقی را از طریق برنامه Cabify ارائه دهد و با همکاری یکدیگر به ایجاد شهرهای بدون آلایندگی کمک کنند. در این صورت، کاربران Cabify به موپدهای بیشتری در شهرهای یادشده دسترسی خواهند شد.

برنامه Cooltra در شهر مادرید نزدیک به ۲۰۰۰ وسیله نقلیه در اختیار افراد قرار داده است، تعداد موپدهای برقی در این برنامه نیز به ۱۲۰۰ خواهد رسید. تعداد موپدها در شهر بارسلونا نیز دو برابر خواهد شد. همچنین، یک شهر دیگر به نام والنسیا نیز می‌تواند بیش از ۷۰۰ موپد Cooltra در اختیار کاربران Cabify قرار دهد. کاربران جدید لازم است به منظور استفاده از این سرویس، مدارک لازم مربوط به رانندگی را در اپلیکیشن Cabify آپلود کنند، دسته‌بندی موپد را انتخاب کنند و برای شروع سفر، گزینه مورد نظر را روی نقشه انتخاب کنند.

با ارائه موپدهای برقی در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف، کاربران اپلیکیشن Cabify می‌توانند وسیله متناسب با نیاز و سلیقه خود را انتخاب کنند. در دسترس قرار دادن موپدهای برقی در شهر به کاهش آلودگی هوا، کاهش ازدحام و همچنین کاهش انتشار کربن در هوا کمک قابل‌توجهی می‌کند. در صورتی که افراد از طرح ارائه موپدهای برقی در سطح شهر استقبال کنند، می‌تواند تعداد این وسایل الکتریکی را افزایش داد و به هدف "تبدیل شهرها به مکان‌های بهتر برای زندگی" نزدیک‌تر شد.

استفاده از موپدهای برقی به جابه‌جایی ایمن‌تر، بدون آلایندگی و دردسترس کمک می‌کند. پلتفرم Cabify با ارائه موپدهای برقی در طول سال ۲۰۲۲، میزان انتشار کربن‌دی‌اکسید را تقریباً ۳۰۰ تن کاهش داده است. شرکت Cooltra نیز از زمانی که برای اولین بار در اسپانیا در هفت سال پیش راه‌اندازی شد، میزان انتشار کربن‌دی‌اکسید را بیش از ۸۰۰۰ تن کاهش داده است. این دو شرکت فراتر از توافق امضا شده، به صورت مستقل برای توسعه خدمات خود با هدف ارائه وسایل نقلیه بدون آلایندگی به شهروندان، به حرکت پایدار خود ادامه خواهند داد.

منبع:

https://www.intelligenttransport.com/transport-news/144401/cabify-and-cooltra-partnership-offer-electric-mopeds/

کد خبر 685772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.