کار تیمی و حضور در میدان، از ضروریات مدیریت عرصه سلامت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، تلاش و حضور در میدان توأم با کار تیمی را از ضروریات مدیریت در عرصه سلامت عنوان کرد و گفت: شفافیت در نقش‌ها و حد و مرز در اختیارات از مؤلفه‌های مهم مدیریت نوین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهروز رحیمی در جلسه هم‌اندیشی با رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک، اثرپذیری و اثرگذاری در مدیریت نوین نظام سلامت را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: مدیریت در نظام سلامت به معنای آمادگی شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری و باورپذیری در مدیریت به‌عنوان عوامل بروز خودباوری در سازمان، افزود: فرصت دادن به جوانان و تسهیل‌گری در مسیر رشد آنها برای آینده کشور بسیار مهم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تفویض اختیار در مدیریت را معادل با تفویض اعتبار قلمداد کرد و گفت: تفویض اختیار در مدیریت موجب هویت‌سازی و جانشین‌پروری مدیران شایسته در سازمان می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت اعتماد به‌عنوان عاملی مهم در کار تیمی، تصریح کرد: شفافیت در نقش‌ها و حدومرز در اختیارات از مؤلفه‌های مهم مدیریت نوین است.

رحیمی با اشاره به اینکه ایجاد فاکتورهای خودکنترلی در جریان ارائه خدمت، مسیر موفقیت سازمان را تسهیل می‌کند، ادامه داد: مشارکت نیروی انسانی در تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی آنها در اجرای اهداف سازمان باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد. با وجود خادمان مردم در حوزه سلامت، جریان امیدآفرینی در جامعه برقرار است.

کد خبر 685767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.