پلیس مخلصانه و شبانه‌روزی در میدان خدمات‌رسانی به زائران حضور داشت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است، گفت: در ماموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد، همه شاهد بودند پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی به صورت شبانه‌روزی در میدان خدمات‌رسانی به زائران حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان امروز _پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_ با حضور در منزل سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وی عیادت و برای سلامتی کامل او و دیگر همراهانش در حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا، دعا کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است، افزود: در مأموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد، همه شاهد بودند پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه‌روز در میدان خدمات‌رسانی به زائران حضور داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این مأموریت همه همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی با اعتقاد قلبی در راه خدمت به زائران تلاش کردند و زمینه‌ای فراهم کردند که زوار با کمترین دغدغه و مشکل به این سفر معنوی اعزام شوند و یکی از شیرین‌ترین سفرهای عمر خود را تجربه کنند.

سردار رادان ادامه داد: سردار حاجیان یکی از بهترین و کارآزموده‌ترین فرماندهان فراجا است که همواره دلسوزانه پای کار بوده است، در همین مأموریت اربعین نیز ثابت شد که وی چگونه دلسوزانه پای کار است تا زائران اربعین دچار مشکل نشوند.

پلیس مخلصانه و شبانه‌روزی در میدان خدمات‌رسانی به زائران حضور داشت

وی در پایان با قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های سردار حاجیان، همراهان وی و همه کارکنان انتظامی کرمانشاه به ویژه در ایام مأموریت اربعین، برای مصدومان حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا از درگاه خداوند متعال آرزوی شفا و بهبودی کرد.

در این دیدار سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حضور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، گزارشی از چگونگی حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا در منطقه دالاهو را ارائه کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با حضور در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه از یکی از خلبانان بالگرد عیادت و تجلیل کرد.

کد خبر 685747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.