نصب توری مرغی بهترین راه جلوگیری از ورود پرندگان به داخل ساختمان
نصب توری مرغی بالکن

در این مقاله به راه حل جلوگیری از ورود پرندگان به داخل ساختمان با استفاده از نصب توری مرغی پرداخته شده است.

نصب توری مرغی از خدمات بسیار عالی گروه نماروز است و این مجموعه انواع خدمات مرتبط با نمای ساختمان مانند نماشویی، نصب توری مرغی، آب بندی نمای ساختمان، نقاشی ساختمان، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و… را ارائه می‌کند. توری مرغی، شبکه ای از سیم‌های مفتول است که دارای چشمه‌های یکسانی می‌باشد. بافت توری مرغی با استفاده از دستگاه‌ها انجام می‌گیرد. این نوع مفتول نوع نازک‌ترین مفتول است که مقاومت بالایی دارد و در ساختمان‌ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب توری مرغی دشوار بوده و توسط افراد بدون مهارت به خوبی انجام پذیر نخواهد بود. در ابتدا این تصور می‌شد که از توری مرغی برای حفاظت از پرندگان استفاده شود اما این مفتول‌های بافته شده می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. کاربرد توری مرغی در بخش‌های مختلف کشاورزی، دام و طیور، عمرانی و ساختمانی می‌باشد که در این مقاله می‌خواهیم به نصب توری مرغی برای ساختمان‌ها بپردازیم. استفاده از توری مرغی برای ساختمان‌ها در جهت توری جان پناه و یا توری نگهداری است که علاوه بر ایجاد حفاظ برای عدم ورود جانوران و پرندگان، می‌تواند برای محافظت از عابران برای در امان ماندن از ریزش ساختمانی استفاده کرد. همچنین از توری مرغی برای استحکام گچکاری و به عنوان توری سقف سوله هم استفاده می‌شود که برای نگهداری عایق پشم شیشه می‌باشد. بدین ترتیب نصب توری مرغی می‌تواند برای مصارف متعددی در ساختمان‌ها صورت گیرد.

گروه نماروز نصب توری مرغی را به بهترین شکل و به صورت کاملاً اصولی انجام می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات نصب توری مرغی و سایر خدمات نمای ساختمان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دلیل نصب توری مرغی

نصب توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرنده‌ها و لانه کردن آنها در پاسیو می‌باشد. البته استفاده از نصب توری مرغی دلایل دیگری هم می‌تواند داشته باشد اما مهم‌ترین دلیل آن عدم ورود جانوران و پرندگان به تراس می‌باشد. همچنین ورود حشرات مختلف یکی از دلایل مهم استفاده از توری مرغی است. ورود پرندگان به داخل پاسیو و تراس می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند به همین دلیل افراد زیادی اقدام به نصب توری مرغی نورگیر می‌نمایند. در صورتی که شما هم می‌خواهید توری مرغی را با بالاترین کیفیت نصب نمایید، از گروه نماروز کمک بگیرید.

مراحل و نحوه نصب توری مرغی نورگیر در پاسیو

در ابتدا باید دیوار و پاسیو تمیز شود تا محیط مناسب برای نصب توری مرغی باشد. برای نصب توری مرغی، کارشناس متراژ مورد نظر را مشخص می‌کند و بر اساس آن توری مرغی با استفاده از مفتول به هم متصل می‌شود. به منظور اتصال توری مرغی به ساختمان، دریل کاری در دور تا دور دیوار سیمانی انجام می‌گیرد و با استفاده از پیچ و رولپلاک نصب توری مرغی انجام می‌شود. از توری‌های پلاستیکی، گالوانیزه و فنس‌ها برای پوشش دهی به ساختمان استفاده می‌کنند. هر یک از این متریال دارای ویژگی‌های خاصی هستند. یکی از مواردی که افرادی توری مرغی را انتخاب می‌کنند، دوام آن است. زمانی که از توری برای بالکن، حیاط خلوت و.. استفاده می‌کنید، می‌خواهید که این توری با دوام باشد تا نیاز دوباره به نصب و هزینه‌ی مجدد نداشته باشید. به همین دلیل توری مرغی بهترین گزینه است زیرا در مقابل عوامل طبیعی سالم می‌ماند. از نظر قیمتی فنس‌های سنگین قیمت بالاتری را در مقایسه با توری پلاستیکی دارند اما توری پلاستیکی نیز دارای دوام کمی می‌باشد. توری مرغی دارای وزن معمولی بوده که مقاومت بالایی هم دارد.

روش نصب توری مرغی حیاط خلوت

نصب توری در حیاط خلوت و پاسیو نیز انجام می‌شود و به طور کلی اجرای توری مرغی به دلیل مهارتی که برای این کار لازم است و همچنین به دلیل انجام این کار در ارتفاع نیاز به تجهیزاتی دارد و توسط افراد راپل کار با مهارت انجام شود. در صورت لازم، راپل کار با استفاده از طناب بر روی هوا معلق اجرای توری مرغی را انجام می‌دهد. نصب توری مرغی نورگیر در صورتی که توسط فرد کاربلد انجام شود زمان زیادی نمی‌برد. استفاده از نورگیر در ساختمان‌ها با توجه به تامین نور ساختمان و همچنین تهویه محیط انجام می‌شود. به همین علت توری مرغی به عنوان نورگیر در بخش‌های مختلف ساختمان به کار می‌رود. همچنین ممانعت از ورود پرندگان، دلیلی برای استفاده از توری می‌باشد. توری‌ها در انواع مختلف تولید می‌شوند و باید نوع مناسبی را تهیه کنید تا بادوام و با کیفیت باشد. به همین دلیل می‌توانید از همکاران ما در مجموعه‌ی نماروز راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

گروه نماروز از معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات نصب توری مرغی نورگیر و انواع خدمات کار در ارتفاع می‌باشد. برای دریافت خدمات نمای ساختمان به صورت فوری و با کیفیت بالا به سایت نماروز مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید.

خدمات نصب توری مرغی نورگیر

توری مرغی یک حصار همه کاره است و در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود بنابراین شما هم در صورت نیاز می‌توانید از نصب توری مرغی نورگیر برای مصارف مختلف بهره ببرید. در ابتدا از توری برای نگهداری حیوانات و طیور استفاده می‌شد اما امروزه این حصار توانسته برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد و کاربردی واقع شود. نصب توری مرغی نورگیر باید با دقت بالایی انجام گیرد و رعایت استانداردها در هنگام اجرای کار بسیار مهم است. بنابراین دریافت این چنین خدمات را باید حتماً از مراکز معتبر و تخصصی انجام دهید. این مجموعه در تلاش است تا با کمترین هزینه، خدمات نمای ساختمان را به شما عزیزان ارائه دهد. مجموعه‌ی نماروز سال هاست در بخش خدمات نمای ساختمان فعالیت دارد و می‌تواند بهترن خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

نصب توری مرغی نورگیر با طناب

بستن و نصب توری مرغی نورگیر با طناب یا راپل انجام می‌گیرد و نیاز به داربست نمی‌باشد بنابراین این کار زمان زیادی نمی‌برد. ورود پرندگان به داخل پاسیو، تراس و…می تواند موجب بروز مشکلات زیادی شود و از این رو افرادی که تمایل به استفاده از توری مرغی دارند، از این طریق از ورود جانداران و لانه سازی آنها جلوگیری می‌کنند زیرا مشکلاتی مانند سر و صدا و کثیف شدن محیط وجود دارد. بنابراین استفاده از توری مرغی روشی موثر برای جلوگیری از چنین مسائلی است. برای انتخاب نوع توری مرغی می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نصب توری مرغی نورگیر با طناب

قیمت نصب توری مرغی نورگیر

هزینه‌ی اجرا و نصب توری مرغی نورگیر، بر اساس تجهیزات مورد نیاز و مواد استفاده شده مختلف است و در ابتدا باید نصاب بررسی‌های لازم را انجام دهد تا هزینه‌ی نصب توری مرغی نورگیر را به شما اعلام کند تا در صورت موافقت توری مرغی اجرا شود. میزان دستمزد بخشی از هزینه‌ها را برای نصب توری مرغی نورگیر تشکیل می‌دهد که در این مورد، گروه نماروز سعی داشته که با در نظر گرفتن نازل‌ترین هزینه بتواند خدمات عالی را ارائه کند. بنابراین برای اطلاع از قیمت نصب توری مرغی نورگیر با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کد خبر 685717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.