مجاهدت‌های خالصانه کادر درمان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: کادر درمانی در آیین مقدس و میلیونی پیاده‌روی اربعین، داوطلبانه پای در میدان خدمت و مجاهدت نهادند تا ثابت شود که عشق به امام حسین (ع) در خدمت بی‌توقع به مردم جلوه‌گر می‌شود.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حماسه اربعین امسال به لطف خدا و اهل‌بیت (ع) با حضور بیش از ۲۲ میلیون و ۱۹ هزار نفر برگزار شد و در این مراسم شاهد ایثارگری و ازخودگذشتگی کادر بهداشت و درمان بودیم، که در مسیر راهپیمایی اربعین حاضر شدند و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت رسانی به زائران بودند.

وی افزود: پزشکان و امدادگران گمنام ایرانی در قالب جمعیت هلال احمر امسال نیز در اربعین حسینی حماسه آفریدند و موجب آسودگی و امیدواری زائران گرامی از ابتدای مسیرهای راهپیمایی تا نقطه وصال یار یعنی تربت پاک امام حسین (ع) شدند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کادر درمانی در این آئین مقدس و میلیونی، داوطلبانه پای در میدان خدمت نهادند تا ثابت شود که عشق به امام حسین (ع) در خدمت بی‌توقع به مردم جلوه‌گر می‌شود، به‌طور قطع ایثارگری کادر بهداشت و درمان در راهپیمایی اربعین موجب شد زائران حسینی با خیالی آسوده به زیارت نائل شوند.

شیخی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد بودیم بیش از ۴ هزار نفر از کادر امداد و درمان هلال‌احمر در ۸۴ پایگاه درمانی، هشت بیمارستان مجهز و طرح پزشک سیار به میلیون‌ها زائر ایرانی و غیرایرانی ‎اربعین خدمت‌رسانی کردند و که در مجموع بیش از دو میلیون نفر از زائران حسینی از خدمات تیم کمیته سلامت ستاد اربعین حسینی بهرمند شدند، همچنین کادر بهداشت و درمان روز گذشته در مراسم جاماندگان اربعین حسینی نیز در سراسر کشور در قالب ایستگاه‌های سلامت حاضر شدند و عاشقانه به خدمت‌رسانی زائران جامانده پرداختند.

کد خبر 685712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.