آغاز فاز نخست نصب کابل‌های خودنگهدار در شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به اتمام نصب فاز نخست تیرهای برق و یراق‌آلات در بلوک‌های فرعی شهرک مشاغل کارگاهی و اخذ تاییدیه ناظر اداره برق شهرستان لنجان، نصب کابل‌های خودنگهدار توسط پیمانکار آغاز شد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر اظهار کرد: با توجه به اتمام نصب فاز نخست تیرهای برق و یراق‌آلات در بلوک‌های فرعی شهرک مشاغل کارگاهی و اخذ تاییدیه ناظر اداره برق شهرستان لنجان، نصب کابل‌های خود نگهدار توسط پیمانکار آغاز شد.

وی افزود: در فاز نخست این پروژه حدود دو هزار متر کابل خودنگهدار سایز ۷۰ خریداری شده توسط مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال روی تیرهای برق نصب خواهد شد تا زمینه لازم برای نصب ترانسفورماتورهای خریداری شده فراهم شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال اجرا است و این روند در فازهای مختلف تا پایان پروژه ادامه خواهد داشت، از این‌رو انتظار می‌رود اصنافی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده‌اند اقدام به ساخت‌وساز واحد صنفی خود کنند.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: استقرار واحدهای صنفی در شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر به نفع اصناف است، چراکه با استقرار آن‌ها در این مجموعه نه تنها گام‌های بلندی برای رونق اقتصادی واحدهای صنفی و ایجاد اشتغال برداشته خواهد شد، بلکه مدیریت شهری می‌تواند در مسیر زیباسازی سیمای شهر گام‌های مؤثری بردارد.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم تمام تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک و اعمال مشوق برای اصنافی که در شهرک مشاغل کارگاهی اقدام به خرید زمین کرده‌اند، به کار گرفته است.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: امیدواریم اصناف نیز با آغاز ساخت‌وساز و انتقال محل کسب خود به این مجموعه به نحوی عمل کنند که به یکی از مطالبات شهروندان در خصوص انتقال مشاغل مزاحم شهری جامه عمل بپوشانند و زمینه واگذاری زمین به متقاضیان در فاز دوم این پروژه فراهم شود.

اسماعیلی‌احمدی گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که شهروندان از یک‌سو در برابر مدیریت شهری دارای حق و حقوقی هستند و از سوی دیگر تکالیفی بر عهده آن‌ها قرار گرفته است و رسیدن به این باور متقابل می‌تواند سبب جلب و افزایش مشارکت آن‌ها و تقویت توانایی‌های مدیریت شهری شود.

وی افزود: زمان آن رسیده است که شهروندان به این باور دست پیدا کنند که با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، فعالیت جهادی خادمان مردم در مدیریت شهری و تقویت مشارکت شهروندان، می‌توان علاوه بر کاهش هزینه‌ها در شهر به درآمدهای پایدار دست پیدا کرد.

شهردار زرین‌شهر ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعاملات مدیریت شهری و شهروندان شاهد تحقق این مهم در خطه طلایی ایران باشیم.

کد خبر 685711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.