تحقق درآمد نقدی شهرداری قم نیاز به همراهی دولت دارد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به درآمدهای نقدی پنج ماه نخست سال جاری گفت: تحقق نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان درآمد نقدی شهرداری، نیاز به همراهی بیشتر دولت دارد.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری دارای هشت محور و پشتیبانی‌کننده تمام اطلاعات و ارتباطات شهرداری است، اظهار کرد: در کنار این معاونت، معاونت‌های دیگر در حال فعالیت و همکاری هستند و تلاش ما بر این است که همراه و همکار دیگر معاونت‌ها باشیم.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۸ درصدی عملکرد درآمد نقدی شهرداری در پنج ماه نخست سال جاری افزود: از بودجه ۸ هزار میلیاردی شهرداری، ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان نقدی و ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان غیرنقدی است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اضافه کرد: در مباحث هزینه‌ای از ۱۰۸ درصد عملکرد درآمدی، ۶۵ درصد در پنج ماه نخست سال جاری هزینه شده و این فاصله ۴۰ درصدی درآمد هزینه مربوط به مطالبات سال گذشته است.

توکلی‌مقدم با بیان اینکه در پایان هر سال مالی مطالباتی برای شهرداری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: سیاست شهرداری بر این است که تا پایان نیمه نخست سال جاری، تسویه مطالبات سال گذشته انجام شود، به همین واسطه بیشتر نقدینگی به سمت تسویه مطالبات سال گذشته می‌رود و امسال نیز برنامه‌ریزی شده است تا طی یک ماه آینده و در جلسات ماهانه به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به تحقق ۱۸۰ درصدی عملکرد درآمد غیرنقدی شهرداری در پنج ماه نخست سال جاری گفت: با اتفاقاتی که در تعیین وضعیت املاک با مالکان افتاد و اتفاقات خوبی که در بلوار شهید آوینی و محور غدیر صورت گرفت، شاهد تحقق درآمدهای غیرنقدی شهرداری بودیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم افزود: تحقق پنج هزار میلیارد تومان درآمد نقدی شهرداری قم در سال جاری نیازمند همراهی بیشتر دستگاه‌های دولتی است.

کد خبر 685708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام اگرشهرداری لطف کند به زمینهای اطراف بلوارحضرت خدیجه ( س) وغیره پروانه دهد مردم میسازند ودرآمد تحقق میابد