اعطای ۵ هزار بسته فرهنگی به زائران اربعین در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان امسال و برای نخستین‌بار در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر قم، موکب فرهنگی دایر کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برپایی یک موکب فرهنگی مستقل برای نخستین‌بار در راهپیمایی جاماندگان اربعین در قم اظهار کرد: در کنار این موضوع حمایت از مواکب دیگر به صورت ویژه انجام شد.

وی با اشاره به حمایت سازمان فرهنگی شهرداری قم از برپایی موکب توسط دیگر ارگان‌ها، افزود: خدمات ارائه شده به موکب‌ها شامل اِسپِیس، چادر و داربست می‌شود و بسته‌ها و جوایز فرهنگی متنوعی در اختیار این موکب‌ها به‌منظور توزیع میان مردم قرار داده شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: این موکب‌ها تا روز جمعه هفته جاری (هفدهم شهریور) به‌منظور ارائه خدمات به زائران اربعین به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

طباطبایی‌نژاد با بیان این‌که این مراسم حدود ۱۰ سال است که برگزار می‌شود، ادامه داد: آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر قم هرسال پرشورتر از سال‌های پیشین در این مسیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در مسیر پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم (ص)، حدود ۵۰ موکب با همکاری مساجد و هیئت‌ها به منظور پذیرایی و ارائه خدمات در زمینه‌های فرهنگی دایر و بسته‌های فرهنگی میان مردم توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در این موکب‌ها و غرفه‌های فرهنگی، گفت: حدود پنج هزار بسته فرهنگی ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان و بسته‌های فرهنگی برای بزرگ‌سالان در اختیار این موکب‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 685693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.