جشنواره‌گل تیم فوتبال امید عراق با درخشش هافبک مس رفسنجان

تیم ملی فوتبال امید عراق در روز درخشش منتظر محمد هافبک مس رفسنجان، در مقدماتی المپیک پاریس با ۱۳ گل از سد ماکائو گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال امید عراق و ماکائو از ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ به وقت ایران در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الکویت کویت در چارچوب دیدارهای گروه F مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان راضی شنیشل توانستند به پُرگل‌ترین برد در بازی‌های روز اول این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

علی جاسم (۲ بار)، حسین عبدالله (۲ بار)، الکساندر اوراها (۲ بار)، رضا فاضل (۲ بار)، زید تحسین (۲ بار) و بلند حسن به‌همراه ذوالفقار یونس و منتظر عبدالامیر محمد هرکدام یک‌بار گلزنان تیم فوتبال امید عراق در مسابقه امروز بودند تا این تیم موفق به کسب پیروزی ۱۳ بر یک مقابل تیم المپیک ماکائو شود.

منتظر محمد در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود برای تیم ملی امید عراق در بازی با ماکائو موفق به ثبت یک پاس گل و تأثیرگذاری روی یک گل دیگر شد. منتظر محمد که برای حضور در استقلال راهی ایران شد، به واسطه قانون سقف قرارداد آبی پوشان را با قرارداد قرضی به مقصد مس رفسنجان ترک کرد؛ البته محمد به‌عنوان کاپیتان امیدهای عراق بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و نیمه‌دوم به زمین رفت.

تیم فوتبال امید عراق که تجربه حضور در المپیک را دارد و همچنین دو ماه‌ونیم قبل در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا با کسب پیروزی مقابل امیدهای ایران به قهرمانی دست پیدا کرد، امروز در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به برتری دست یافت تا بخاطر تفاض‌گل بهتر نسبت به کویت، صدرنشین گروه F شود.

کد خبر 685671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.