کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به وفاداری مردم کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری شامگاه امروز _چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ در بازدید از پایانه مرزی باشماق مریوان اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور در راه امنیت مردم با جان و دل تلاش کرده و در این راه به خوبی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: پلیس در مأموریت اربعین همانند دیگر مأموریت‌های انتظامی زحمات زیادی متحمل شد که جای خداقوت دارد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در این ایام از نزدیک شاهد خدمت رسانی کارکنان انتظامی به زائران حسینی بودیم، گفت: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی در راه امنیت و آرامش روانی مردم تلاش می‌کند که قدردان این زحمات هستیم.

خواجه امیری با بیان اینکه در پایانه مرزی باشماق و دیگر مرزها اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: امنیت پایدار در کردستان حاکم است و این مهم حاصل رشادت و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی به وفاداری مردم کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که این همه محبت قابل تقدیر است.

کد خبر 685669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.