آزادکاران ایران حریفان خود در مسابقات جام کرکین را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام کشتی‌آزاد دیمیتری کرکین مشخص شد.

به گزارش ایمنا، قرعه‌کشی مسابقات کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین انجام شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به این صورت است که در وزن ۶۵ کیلوگرم ابراهیم الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده مبارزه میان ایوانوف و تروفیموف از روسیه مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد بخشی در دور نخست با سبالوس از پرو کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف لی از کره جنوبی می‌رود. در وزن ۸۶ کیلوگرم علی منصوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان آنیل از هند و چیتادزه از بلاروس می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه میان سوفرونوف و چرتکویف از روسیه مصاف می‌دهد. در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، ابوالفضل بابالو در گروه ب به مصاف آیور نیمایف از روسیه و جونگ یونگ یو از کره جنوبی می‌رود و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف نرگویباتار از مغولستان می‌رود.

بر اساس برنامه اعلامی، رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای پنج‌شنبه و جمعه و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه هفدهم و هجدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

کد خبر 685642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.