ارائه بیش از ۳۱ هزار خدمات پزشکی به زائران اربعین

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر ۳۱هزار و ۲۱۹ مورد خدمات پزشکی توسط سازمان‌های مختلف به زائران اربعین ارائه شده است.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا کنون تیم‌های عملیاتی اورژانس خوزستان در کنار سایر ارگان‌ها به صورت شبانه‌روزی از خروجی اهواز تا مرزهای شلمچه و چذابه حضور دارند و تا پایان پیاده‌روی و بازگشت همه زائران این حضور تداوم دارد.

وی افزود: از ابتدای ماه صفر تا هشت صبح امروز_ چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ در مجموع ۳۱ هزار و ۲۱۹ مورد خدمات پزشکی توسط ارگان‌های مختلف مانند دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی، بسیج، هلال احمر و بنیاد مستضعفان صورت گرفته است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۰۵ مورد خدمات پزشکی اعم از گرمازدگی، گزیدگی، عفونی و تصادفات توسط دانشگاه علوم پزشکی به زائران ارائه شده است.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌ها هشت هزار و ۷۰۹ مورد توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان انجام شد که ۵۶۴ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و هشت هزار و ۱۴۵ مورد نیز مسائل غیر ترافیکی بوده است.

وی اضافه کرد: از کل مأموریت‌های انجام شده هفت هزار و ۹۰۷ مورد درمان در محل صورت گرفت و ۷۹۱ مورد نیز برای درمان به درمانگاه مرزی یا نزدیک‌ترین بیمارستان اعزام شده‌اند.

کد خبر 685609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.