افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴ پروژه شرکت برق در شهرستان بویراحمد

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد خبر داد.

کاظم رزمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته دولت ۲۴ پروژه شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی تعداد پروژه‌های افتتاحی را ۱۵ پروژه عنوان کرد و افزود: این تعداد از پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد، گفت: تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در شهرستان ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به پروژه اصلاح شبکه برق در شهر یاسوج، خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح شبکه منطقه شاهد در یاسوج شامل شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و رفع مشکلات فنی، با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان انجام شد.

رزمه با بیان اینکه هزینه‌های صورت گرفته از اعتبارات داخلی شرکت برق بوده، گفت: تمام تلاش خود را برای اصلاح شبکه برق در نقاط مورد نیاز به کار بسته‌ایم و امیدواریم این کار تا قبل از شروع بارش‌ها در شهرستان بویراحمد به اتمام برسد.

وی افزود: جهت جلوگیری از خاموش‌های احتمالی در فصل پاییز و زمستان بر اثر وزش باد و بارش اصلاح و تعمیر تابلوهای برق انجام و اصلاح هزار و ۵۰۰ اصله درخت در مسیر خطوط انتقال برق نیز به پایان رسیده است.

مدیر شرکت توزیع برق بویراحمد در پایان با اشاره به تمهیدات شرکت برق جهت روشنایی معابر شهری یاسوج، از واگذاری پروژه روشنایی نقاط کور در یاسوج به پیمانکار خبر داد و گفت: روشنایی بلوار شهید اورنگ و کمربندی ساحلی شهر یاسوج در دست اقدام است.

کد خبر 685582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.