مراسم جاماندگان راهپیمایی اربعین هرسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود+ فیلم

فرماندار اصفهان گفت: دشمنان سال‌ها و روزها ابزارهای مختلفی را برای دور کردن مردم از دین به کار می‌گیرند اما مردم در عید غدیر، روز عاشورا، اربعین و مناسبت‌های مختلف انقلابی مانند ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌ها نشان می‌دهند که در مسیر دین هستند و فاصله‌ای از دین و آرمان‌های انقلابی‌شان نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی، در حاشیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در موکب رسانه‌ای ایمنا اظهار کرد: اربعین زمان برافراشته شدن پرچم انتقام مظلومین از ظالمین در دوره‌های مختلف است. خون امام حسین (ع) برای انتقام از ظالمین در دوره‌های مختلف در رگ‌های شیعیان می‌جوشد و اربعین روز به روز توسط مظلومین جهان پررونق‌تر می‌شود، زیرا حضرت اباعبدالله (ع) مظلوم‌ترین شهید عالم است و مظلومین برای دفاع از دین و مقابله با ظالم به ایشان تاسی می‌جویند.

وی با بیان اینکه مراسم جاماندگان هرسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر است و امسال نیز گروه‌های مختلف مردم حضور دارند، تاکید کرد: این یعنی مردم عاشق اهل بیت هستند و هرکسی را که در مسیر اهل بیت خدمت کند دوست دارند. مردم هیچ فاصله‌ای با دین ندارد و چشم دشمنان را در این ایام کور می‌کنند و به دشمنان پیام می‌دهند که تلاشتان بیهوده بوده است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: دشمنان سال‌ها و روزها ابزارهای مختلفی را برای دور کردن مردم از دین به کار می‌گیرند اما مردم در عید غدیر، روز عاشورا، اربعین و مناسبت‌های مختلف انقلابی مانند ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌ها نشان می‌دهند که در مسیر دین هستند و فاصله‌ای از دین و آرمان‌های انقلابی‌شان نمی‌گیرند.

کد خبر 685569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.