اربعین و راهیان نور توسط مردم اداره شوند

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اربعین و راهیان نور با زندگی مردم عجین شده است، گفت: اگر اربعین و راهیان نور با ساماندهی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی توسط مردم اداره و همه ارزاق و نیازمندی‌ها توسط بازار، کسبه و شرکت‌های استانی تهیه شوند شاهد جهش بسیار خوبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر حسینی محراب امروز_ چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ در دیدار با محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: تولید محصولات کشاورزی در استان افزایش یافته است با این حال مدیریت کشت تابستانه با هماهنگی شورای تأمین، سازمان آب و برق و کشاورزان صورت گرفت.

وی افزود: خوزستان رتبه اول تولید گندم را داشته علاوه بر آن حفظ حیات دام گاومیش در سال گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود؛ بر همین اساس با تعبیه مه‌پاش، استخر و دوش از آسیب به آن‌ها جلوگیری شد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در تولید برق اقدامات خوبی انجام شده است، توضیح داد: جلسات اربعینی و راهیان نور مرتباً در استان برگزار می‌شود، اربعین و راهیان نور با زندگی مردم عجین شده اگر با ساماندهی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی توسط مردم اداره همه ارزاق و نیازمندی‌ها توسط بازار، کسبه و شرکت‌های استانی تهیه شوند شاهد جهش بسیار خوبی خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستاها ادامه داد: با پرداخت حق آلایندگی به روستاها، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می‌گیرند.

کد خبر 685564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.