اربعین قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: اربعین قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است و اگر نگاه کنید افرادی که در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند همه با عشق و علاقه حاضر می‌شوند نه با زور و فشار و این نشان می‌دهد که مکتب عاشورایی امام حسین و انقلابی که به واسطه آن در ایران رخ داد، هنوز که هنوز است جوشش دارد.

حسین هرسیج، امروز پانزدهم شهریورماه، ضمن حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اربعین حسینی حلقه وصل انقلاب اسلامی با حکومت جهانی مهدوی است یعنی همان چیزی که حضرت امام (ره) فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد.

وی افزود: همه اقشار مردم در این قضیه نقش اساسی را ایفا کردند، چه در داخل کشور و چه در کشور دوست و برادر یعنی عراق که جای تشکر و قدردانی دارد. اربعین جنبه مردمی دارد، یعنی اقشار و طبقات مختلف، از جمله دانشگاهیان آن هم نه به صورت رسمی و تشکیلاتی، بلکه در قالب انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی و اساتید و کارکنان، در راهپیمایی اربعین از نجف به کربلا مشارکت داشتند و همچنین در اینجا نیز موکب‌هایی برپا کرده‌اند که بنده امروز توفیق دارم بعضی از اینها را زیارت کنم و در خدمتشان باشم.

رئیس دانشگاه اصفهان تاکید کرد: اربعین قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است. اگر نگاه کنید افرادی که در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند همه با عشق و علاقه حاضر می‌شوند نه با زور و فشار و این نشان می‌دهد که مکتب عاشورایی امام حسین و انقلابی که به واسطه آن در ایران رخ داد، هنوز که هنوز است جوشش دارد و در قلب و دل‌های مردم جریان دارد و تا زمانی که این امت از اقشار مختلف، از جمله دانشگاهیان در آن نقش ایفا می‌کنند مطمئناً این انقلاب حسینی تداوم خواهد داشت و انشاالله به حکومت مهدوی جهانی متصل خواهد شد.

کد خبر 685563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.