نصب حدود ۴۰۰ متر سایه‌بان در مرز چذابه توسط ستاد اربعین شهرداری اصفهان

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد با اشاره به حضور نیروهای خدمت‌رسان شهرداری اصفهان در شهر کربلا، گفت: در مرز چذابه حدود ۴۰۰ متر سایبان و پنکه مه‌پاش برای تسهیل عبور زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

محمدعلی خبوشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: شهرداری اصفهان در دو نقطه در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است که در روزهای گذشته به همراه «قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در پایانه مرزی چذابه حضور یافتیم.

وی با اشاره به حضور نیروهای خدمت‌رسان شهرداری اصفهان در شهر کربلا، افزود: در مرز چذابه حدود ۴۰۰ متر سایبان و پنکه مه‌پاش برای تسهیل عبور زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد با اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و رابط عمومی در مرز چذابه خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات تخصصی در حوزه خدمات شهری نیز در این مرز برای خدمت رسانی مستقر است.

وی اضافه کرد: اداره کل پشتیبانی شهرداری اصفهان در شهر کربلا نیز از ابتدای کار، به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی ستاد اربعین همکاری داشتند و طبق هماهنگی‌های انجام شده با طرف عراقی، محلی را برای اسکان نیروهای شهرداری تدارک دیدیم که به تجهیزات سرمایشی و تخصصی مجهز شده است.

کد خبر 685536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.