پلمب چندین واحد خانه فساد و اجاره ساعتی در ارومیه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی از پلمب چندین واحد خانه فساد و اجاره ساعتی که برای اعمال خلاف عرف و شئون اسلامی در یکی از مجتمع‌های مسکونی شهرستان ارومیه استفاده می‌شد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مجیدی امروز_ سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم دستگاه قضائی برای جلوگیری از گسترش بی‌عفتی در جامعه اظهار کرد: با صدور دستور به بازپرس ویژه، پرونده‌های مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، با چندین واحد خانه فساد و اجاره ساعتی که برای اعمال خلاف عرف و شئون اسلامی در یکی از مجتمع‌های مسکونی در شهرستان ارومیه استفاده می‌شد، برخورد و پلمب شد.

وی افزود: دستور جمع‌آوری کانکس نگهداری سگ و مصرف مواد مخدر به پارکینگ داده شد و دستور برگزاری انتخابات هیئت مدیره با نظارت کلانتری در هفت روز آینده صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: از این پس اجاره واحد در این مجتمع فقط با اطلاع و تأیید هیئت مدیره صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جهت تأمین امنیت روانی و اجتماعی شهروندان، دستور گشت شبانه کلانتری چند نوبت در مجتمع صادر شده و مجتمع ملزم به استقرار کانکس نگهبانی در ورودی مجتمع است.

مجیدی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و بی‌عفتی در سطح شهر، مراتب را با دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در راستای تأمین امنیت روانی و اجتماعی در میان بگذارند.

کد خبر 685516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.