دختر هاکی‌باز تیم ملی ایران لژیونر شد

عسل حیدری ملی‌پوش هاکی روی‌یخ کشورمان با عقد قراردادی رسمی به تیم هاماربی سوئد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عسل حیدری هاکی‌باز تیم ملی کشورمان که ۳۲ ساله است و از سال ۱۳۸۰ وارد این لاین هاکی شد و در سال ۱۳۹۹ به‌همت ایران‌مال و افتتاح پیست المپیکی آیس‌باکس و برنامه‌ریزی‌های مستمر انجمن هاکی روی‌یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی به‌سمت هاکی روی‌یخ تغییر مسیر داد موفق شد پس از درخشش در پیراهن تیم ملی به هاماربی سوئد بپیوندد.

عسل حیدری در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند یکی از شاه‌مهره‌های ایران بود و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند از جمله گل سوم در جریان روز درخشان او برابر سنگاپور در نیمه‌نهایی و گل‌هایش برابر امارات که او را به بازیکن برتر مسابقه تبدیل کرد.

دختر هاکی‌باز تیم ملی ایران لژیونر شد

عسل حیدری، سال‌های سال بهترین گلزن لیگ این لاین هاکی ایران بود و پس از راه‌اندازی هاکی روی‌یخ، این توانمندی رو بر روی زمین یخی به نمایش گذاشت. حضور او در یک تیم معتبر در سوئد، اتفاقی تاریخی برای هاکی روی یخ ایران قلمداد می‌شود. گفتنی است مسابقات تیم هاماربی از پاییز در لیگ آیس هاکی این کشور آغاز می‌شود.

در لیگ NDHL تیم‌ها در چهار منطقه رقابت می‌کنند که هاماربی در گروهی شش‌تیمه قرار دارد؛ هاماربی در حال حاضر، برنامه‌های آماده‌سازی پیش فصل خود را سپری می‌کند و اولین مسابقه لیگ سیزدهم مهرماه برگزار می‌شود و حیدری یک روز بعد به تیم ملی ایران در لهستان ملحق می‌شود و پس از اتمام مسابقات تیم ملی، به سوئد بازخواهد گشت.

کد خبر 685508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.