اتفاقات خوبی در بخش‌های زیرساختی در کشور رقم خورده‌است

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت، گفت: دولت سیزدهم خدمات قابل توجهی ارائه داده‌است، اما در سایه گرانی‌ها دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر حسینی‌پور امروز_ سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در آئین افتتاح بخش جراحی زنان بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران، اظهار کرد: با تمام مشکلات تلاش بر آن بوده تا مراکز درمانی شهرستان گچساران به فعالیت ادامه دهند تا در خدمات‌رسانی به مردم مشکل خاصی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات بیمارستان شهید رجایی گچساران اقدامات و تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است، افزود: دست‌های بسیاری در کار بود تا این بیمارستان تعطیل شود اما تلاش‌های صورت گرفته باعث جلوگیری از این کار شد.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر بیمارستان شهید رجایی تعطیل می‌شد شاهد بیکاری بسیاری از افراد بودیم.

وی با اشاره به اینکه حاصل جوان‌گرایی در مدیریت سلامت و بهداشت و درمان گچساران، اتفاقات و اقدامات خوبی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم، خاطرنشان کرد: تبدیل شدن بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران به قطب درمان ناباروری در جنوب کشور از جمله نتایج قابل توجه همین موضوع است.

حسینی‌پور با تأکید بر تبیین خدمات نظام و دولت سیزدهم، گفت: در بخش‌های زیرساختی اتفاقاتی خوبی رقم خورده‌است، گرچه سایه گرانی بر سفره مردم اجازه نمود این خدمات در دید مردم را به درستی نداده است.

عسکری رئیس شبکه بهداشت شهرستان گچساران هم اظهار کرد: ساخت و تجهیز بخش جراحی عمومی با هشت تخت و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه در گچساران ۱۹۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک به مردم خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱ پزشک متخصص، ۵۶ پزشک عمومی و ۵۳ نفر داندان‌پزشک هستند.

پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران، گفت: در هفت سال متوالی مرگ مادر باردار در شهرستان‌های گچساران و باشت به صفر رسیده است.

کد خبر 685487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.