۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز با ۱۰ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شهرضا خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در سطح شهرستان شهرضا، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی سارق شده و متهم را در نهایت در یک عملیات هماهنگ و ویژه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال سرقتی از قبیل شیرآلات، موتور کولر و سایر اقلام کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در سطح این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی با اشاره به دستگیر سه مالخر اموال مسروقه در عملیات غافلگیرانه پلیس خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 685451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.