موکب خدمات فرهنگی و اجتماعی شورای ششم اصفهان برپا شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موکب خدمات فرهنگی و اجتماعی شورای ششم این کلان‌شهر امروز (چهارشنبه) در ضلع شرقی پل بزرگمهر برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «الی اصحاب الحسین» امسال نیز در روز اربعین در شهر شهیدپرور اصفهان در حال برگزاری است.

وی افزود: میز خدمت با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ مصادف با روز اربعین حسینی به‌منظور خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی جاماندگان «الی اصحاب الحسین (ع)» از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۰۰ در موکب خدمات فرهنگی اجتماعی واقع در ضلع شرقی پل بزرگمهر برپا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اعضای شورای ششم این کلان‌شهر در موکب خدمات فرهنگی اجتماعی حضور دارند و آماده شنیدن دغدغه‌ها، پیشنهادها و مشکلات شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در فرم‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود، مشکلات موردنظرشان را با نمایندگان خود در شورای شهر اصفهان مطرح کنند تا پس از انجام بررسی، پاسخگویی در اسرع زمان انجام شود، گفت: اعضای شورای اسلامی این کلان‌شهر در این موکب به‌صورت حضوری نیز پاسخ‌گویی شهروندان خواهند بود.

کد خبر 685449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.