خبرهای خوبی از پرنده‌های بدون‌ سرنشین در راه است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در آینده نزدیک، خبرهای خوبی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» شامگاه روز دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «محمد نوژه» و شهدای نیروهای هوایی و دریایی همدان، با اشاره به ساخت هواپیماهای بدون سرنشین از جمله کمان ۱۲ و کمان ۲۲ در نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در آینده نزدیک، خبرهای خوبی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد که موجب خرسندی ملت ایران می‌شود.

وی افزود: سربازان ملت ایران در نیروی هوایی ارتش با تمام وجود در راستای ارتقای توان عملیاتی تلاش می‌کنند و پیشرفت نیرو و به‌روز بودن آن در دستور کار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: بر اساس اعلام سلسله مراتب، پیشرفت خوبی در نیروی هوایی رخ داده است و با محقق شدن بخشی از فرمان فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در رابطه با ارتقای این نیرو، این توفیقات کافی نیست و باید روزبه‌روز و بیش از پیش پیشرفت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: با تلاش جوانان و پای کار بودن سربازان ولایت در نیروی هوایی می‌توان به نیروی هوایی دانشمند و در تراز انقلاب اسلامی دست یافت.

کد خبر 685439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.