فوت ۹ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۹ نفر در تصادفات رانندگی، طی دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسن دانایار پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موج برگشت زائران اربعین و قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد در مسیر تردد زائران استان‌های جنوبی کشور، دقت و احتیاط رانندگان در این مسیرها ضروری است.

وی افزود: از دیروز تاکنون، بیش از ۱۰ مورد تصادف جرحی و فوتی گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی این مدت سانحه در جاده تنگاری با دو کشته، حادثه در جاده گچساران با سه کشته، تصادف در جاده کمربندی یاسوج با دو کشته و حادثه در جاده امام‌زاده درب کلات سادات محمودی بخش پاتاوه نیز با دو کشته به ثبت رسیده است.

دانایار علت بیشتر این حوادث را خستگی، خواب‌آلودگی و توجه نکردن به جلو دانست و تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ اتوبوس حامل زائران ایرانی و ۳۰ اتوبوس حامل اتباع خارجی از جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه گچساران تردد می‌کنند.

وی از رانندگان خواست ضمن احتیاط و توجه به علائم رانندگی دقت لازم را در زمینه تردد خودروهای خارجی داشته باشند، چراکه این خودروها راست فرمان هستند و توجه به شرایط ویژه این رانندگان ضروری است.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چند روز اخیر، علت وقوع حوادث رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی است و رانندگان باید با استراحت کافی و احتیاط کامل در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

کد خبر 685422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.