اقدامات بی‌وقفه با هدف سهولت در جابه‌جایی زائران اربعین انجام شده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: کارکنان، کادر اجرایی و تیم‌های عملیات این اداره کل طی یک ماه اخیر و به‌منظور سهولت در جابه‌جایی زائران به مرزها، بی‌وقفه مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری روح‌الله غلامی اظهار کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد ستاد اربعین حسینی، اجرای روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر، اجرای خط‌کشی به طول ۱۰۰ کیلومتر، نصب نیوجرسی به طول ۱.۳۰۰ کیلومتر و تعویض و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی به تعداد ۱۲۰ عدد از اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری است که در این ایام تشدید شد.

وی افزود: جمع‌آوری گاردریل‌های فرسوده به تعداد ۲۷۰ عدد، اجرای لکه‌گیری به طول ۶۰ کیلومتر، تعمیر و نگهداری تمام روشنایی‌ها و چراغ‌های چشمک‌زن، شست‌وشوی تونل‌ها، نیوجرسی‌ها، حفاظ، نرده پل‌ها و علائم محور و تنقیه تمام پل‌ها و محورها نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری بررسی و آشکارسازی تمام پل‌ها و ابنیه فنی محور و رفع نواقص جزئی و کلی را از دیگر عملیات‌های انجام شده دانست و خاطرنشان کرد: نقوش روی تمام سرعتکاه‌هایی که در مسیر شهرکرد-بروجن-لردگان دارای مجوز است اجرا شد و نیروهای عملیات در طول شبانه‌روز به طور مستمر در جاده‌ها در حال گشت‌زنی هستند.

غلامی با اشاره به آماده‌سازی ناوگان مسافری، اعزام خودرو و نیرو به مرزهای شلمچه و مهران از بیست‌وهفتم مرداد تا هجدهم شهریورماه، اضافه کرد: ۱۰ دستگاه کامیون و پنج دستگاه تویوتا هایلوکس به مرز مهران و دو دستگاه وانت دوکابین به مرز شلمچه برای جابه‌جایی زائران و نظارت بر نحوه حمل‌ونقل زائران اعزام شدند.

وی گفت: ۱۷ نفر نیروی راننده و کمک‌راننده به مرز مهران و چهار نفر نیروی راننده و کارشناس به مرز شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: از سیزدهم شهریورماه ۶۰۸۰ زائر با ۲۵۶ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مرزهای عراق سفر کردند.

کد خبر 685402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.