فضای شهر زندگی برای برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی آماده است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اتمام و آمادگی کامل فضاسازی شهری سه محور اصلی همایش جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان در بحث فضاسازی شهری متناسب با ایام اربعین حسینی، نصب بیش از ۲ هزار پرچم منقش به جمله «یا اباعبدالله الحسین» در رینگ سوم و مناطق پانزده‌گانه است.

وی افزود: المان‌های سازه‌ای سولار را داریم که نماد کُتل عزاداری در این ایام در آن‌ها نصب شده است، در زیرگذرها و چهارراه‌های اصلی شهری، بیش از ۶۰۰ تابلو مزین به «عمود ۱۴۵۲» _نمادی از آخرین عمود مسیر نجف به کربلا_ نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رویداد مهم «همایش الی اصحاب الحسین» ویژه جاماندگان اربعین حسینی در سه محور اصلی برنامه‌ریزی شده است که نخستین محور دروازه شیراز به سمت گلستان شهدا، چهارراه نورباران تا گلستان شهدا، میدان فیض تا گلستان شهدا که تمام مسیرها با ریسه‌های عرضی اشک و تصاویر شهدا آذین‌بندی شده است.

وی افزود: در راستای فضاسازی محیطی پل بزرگمهر و میدان بسیج نزدیک گلستان شهدا، نمادهای لاله و سرو قرار داده شده است که همه به تصاویر شهدای گران‌قدر مزین شده است.

کد خبر 685394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.