برگزاری رویداد «حسین (ع) تصویرگر قرآن» در یاسوج

رویداد «حسین(ع) تصویرگر قرآن» به همت انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی جمشیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در حاشیه این رویداد اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید برتر خوشنویسی و با هدف ترویج هنرمندانه معارف و مضامین قرآن کریم، اقدام به برگزاری کارگاه کتابت و جمع‌نویسی آیات قرآن در مرکز استان کرد.

وی افزود: کارگاه کتابت و جمع‌نویسی آیات قرآن روز پنجشنبه، شانزدهم شهریورماه در دهدشت برگزار می‌شود و از هفته آینده نیز در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون‌های بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آثار تولید شده در این کارگاه‌ها پس از تذهیب و نگارگری در هفته دفاع مقدس امسال، همراه با آثار تولید شده دیگر عرصه‌های هنری در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

کد خبر 685345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.