مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید در لندن راه‌اندازی می‌شود

مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید دسترسی افراد به محیط کار، مدرسه و مراکز خرید را تسهیل می‌کند و حمل‌ونقل پایدار را نیز تضمین می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل لندن (TfL) 10 مسیر دوچرخه‌سواری کم تردد جدید را به منظور بهبود ایمنی و راحتی دوچرخه‌سواری در لندن افتتاح کرده است. این ابتکار زیرساخت پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را گسترش می‌دهد و دسترسی افراد به مسیرهای دوچرخه‌سواری را نیز بهبود می‌بخشد. مسیرهای دوچرخه‌سواری مراکز شهرهای بیرونی لندن را به شبکه دوچرخه‌سواری رو به رشد متصل می‌کند و دوچرخه‌سواری را در میان ساکنین جدید ترویج می‌دهد.

مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید دسترسی افراد به محیط کار، مدرسه و مراکز خرید را تسهیل می‌کند و حمل‌ونقل پایدار را نیز تضمین می‌کند. داده‌های ارائه شده افزایش قابل‌توجهی در دوچرخه‌سواری در این مسیرها را نشان می‌دهد. برای نمونه، یکی از مسیرهای تعیین شده در یک سال شاهد افزایش ۹۶ درصدی دوچرخه‌سواران بوده است. اداره حمل‌ونقل لندن (TfL) شبکه دوچرخه‌سواری استراتژیک را از ۹۰ کیلومتر در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۴۰ کیلومتر در سال ۲۰۲۳ رسانده است و این مسیر را سه برابر کرده است.

گسترش مسیرهای دوچرخه‌سواری در لندن باعث شده است از هر پنج شهروند، یک نفر در نزدیکی مسیرهای دوچرخه‌سواری زندگی کنند. هدف از این اقدام تشویق ساکنین به استفاده از دوچرخه به منظور بهبود سلامتی و افزایش مزایای اقتصادی است. مقامات شهری لندن اعلام کرده‌اند که این ۱۰ مسیر دوچرخه‌سواری جدید، مناطق کم تردد را به یکدیگر متصل می‌کند و باعث می‌شود جوامع محلی با یکدیگر در ارتباط باشند. علاوه بر این، دوچرخه‌سواری برای شهروندان بیشتری قابل دسترس می‌‎شود. استفاده هرچه بیشتر افراد از دوچرخه ایجاد شهری سبزتر و ایمن برای همه افراد است.

به گفته مقامات شهری، همه افراد در شهر لندن لایق این هستند که از مسیرهای ایمن و پایدار بهره ببرند، صرف‌نظر از اینکه در کدام منطقه یا محله زندگی می‌کنند. به لطف تلاش‌های بسیاری که در این زمینه انجام شده است، شاهد کاهش ترافیک در جاده‌های مسکونی و همچنین کاهش محدودیت‌های سرعت بوده‌ایم.

کد خبر 685233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.