برقراری نخستین پرواز خرم‌آباد به نجف اشرف پس از چندین سال

استاندار لرستان گفت تداوم پروازهای فرودگاه خرم‌آباد زمینه‌ساز توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد زیویار امروز_ دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ با حضور در جمع زائران نخستین پرواز مستقیم خرم‌آباد به نجف اشرف با تسلیت ایام اربعین و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشور و رئیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برای ایجاد این ظرفیت در لرستان اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی برای مداومت این‌گونه پروازها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی برای تداوم پروازهای فرودگاه خرم‌آباد وجود داشته باشد، افزود: تداوم پروازها زمینه‌ساز توسعه اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت پروازهای حج عمره و تمتع وجود دارد با ابراز امیدواری برای تداوم این پروازها که زمینه‌ساز توسعه اقتصادی استان را فراهم می‌کنند، گفت: بر اساس موافقت‌های صورت گرفته ظرفیت ایجاد پروازهای حج عمره، تمتع و مشهد مقدس نیز در لرستان وجود دارد و این امر مستلزم وجود درخواست از سوی مردم عزیز استان است.

وی به نقش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی در زمینه آگاهی مردم نسبت به ظرفیت پروازهای استان اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات باید کمک کنند که مردم اطلاع بیشتری در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 685226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.