اضافه شدن ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در ۲ سال گذشته

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طی دو سال گذشته ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های کشور اضافه شده و تا پایان سال هفت هزار تخت دیگر نیز اضافه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهروز رحیمی در جریان سفر به استان مرکزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در نظام سلامت اتفاقات مهم و خوبی در دو سال گذشته رخ داده و اقدامات بزرگی انجام شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت بیش از ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی آغاز شد و بیش از ۲ هزار پروژه تکمیل شده و تا پایان هفته دولت سال آینده سایر پروژه‌ها نیز تکمیل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های کشور اضافه شده و تا پایان سال هفت هزار تخت دیگر نیز اضافه خواهد شد، ادامه داد: بیش از ۱۶۰ پروژه بزرگ و کوچک در استان مرکزی در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت پروژه‌های بزرگی وجود داشته که مربوط به ۳۰ سال پیش بوده است و بیمارستان ولیعصر اراک نیز از این مختصات خارج نیست، تصریح کرد: بیمه شش میلیون نفر جمعیت کشور، ایجاد صندوق بیماران صعب‌العلاج و افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی از دیگر اقدامات در این حوزه به شمار می‌رود.

کد خبر 685207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.