دستگیری ۲ سارق غیربومی منازل در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق غیربومی منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در آستارا و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با جمع‌آوری آثار به جا مانده از صحنه‌های جرم و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، دو سارق غیربومی این پرونده شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت، مجرمان را در استان تهران دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به آستارا انتقال دادند.

شعبانی با بیان اینکه از متهمان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی کشف شده است، اظهار کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت از منازل در شهرستان آستارا اعتراف کردند و با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای نا امن برای آنها و ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت را امری ضروری دانست و گفت: با رعایت اصول حفاظتی، مراقبتی و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.‌

کد خبر 685185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.