عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ شهریورماه

در این بسته خبری از طرح جامع شهر ابهر نیازمند بازنگری است تا افزایش ۳۱.۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در زنجان و ۴۵ هزار زائر اربعین در بوستان‌های قم اسکان یافتند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آسفالت‌ریزی ۱۶ هزار و ۱۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز طی هفته گذشته با توزیع ۱۶ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در مناطق مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد مناطق ۱۰ گانه شهری برداشته است.

افزایش ۳۱.۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در زنجان

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق مصوبه شورای شهر، نرخ سرویس مدارس زنجان برای سال تحصیلی آینده (۱۴۰۳ - ۱۴۰۲)، ۳۱.۵ درصد افزایش یافت.

تقاطع غیرهمسطح بسیج تا یک سال و نیم آینده تکمیل می‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بسیج با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و این طرح تا یک و نیم سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

۴۵ هزار زائر اربعین در بوستان‌های قم اسکان یافتند

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم از اسکان ۴۵ هزار زائر اربعین در بوستان‌های شهر قم خبر داد.

طرح جامع شهر ابهر نیازمند بازنگری است

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: باید در طرح جامع شهر ابهر که در سال ۹۶ تهیه شده است نیز بازنگری شود.

تقاطع «بهشت» همدان هوشمند شد

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان از هوشمندسازی تقاطع بهشت خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم در مدیریت ترافیک، هوشمندسازی تقاطع‌های همسطح شهری برای کنترل بهتر جریان ترافیک و بالا بردن ضریب ایمنی در تقاطع‌های مذکور برای جلوگیری از خطاهای انسانی است.

هدف‌گذاری مدیریت شهری اردستان ارتقای کیفیت وضعیت موجود است

معین مهدانیان، شهردار اردستان گفت: شهرداری اردستان برنامه‌ای برای گسترش محدوده شهری و یا احداث خیابان‌های جدید ندارد و هدف‌گذاری مدیریت شهری ارتقای کیفیت وضعیت موجود است.

کد خبر 685163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.