تردد بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از مرزهای استان خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع یک میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۹۸ تردد از مرزهای شلمچه و چذابه انجام شده است.

به گزارش ایمنا، محمد جولانژاد امروز _دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته با تردد ۱۱۲ هزار ۱۴۳ نفر از طریق پایانه مرزی شلمچه، مجموع تردد از این پایانه از ابتدای ماه صفر تاکنون به یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۹۸۹ نفر رسیده است.

وی افزود: طی این مدت در مجموع ۴۷۷ هزار و ۷۵۵ ایرانی وارد و ۸۱۷ هزار و ۶۲۲ نفر نیز از طریق پایانه مرزی شلمچه از کشور خارج شده‌اند، علاوه بر آن در مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۴ خارجی وارد و ۵۶ هزار و ۷۷۸ تبعه خارجی نیز از طریق این پایانه به سمت کشور عراق خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته از طریق پایانه مرزی چذابه، ۱۷۰ هزار و ۹۳۱ تردد انجام شده و در مجموع آمار تردد از ابتدای ماه صفر تاکنون به ۶۲۲ هزار و ۹۰۹ نفر رسیده است.

جولانژاد تصریح کرد: در مجموع از ابتدای ماه صفر تاکنون، یک میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۹۸ تردد صورت گرفته است که از این میزان ۶۴۳ هزار و ۱۲۱ تردد به ورود ایرانی‌ها و ۲۲ هزار و ۱۳۲ تردد نیز به ورود خارجی‌ها مربوط می‌شود، یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۳۶ نفر ایرانی و ۲۱۱ هزار و ۴۰۹ خارجی نیز از مرزهای شلمچه و چذابه به عتبات عالیات کشور عراق مشرف شده‌اند.

کد خبر 685104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.