محله‌محوری با محوریت مساجد محقق شده است

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه در منطقه پردیسان ۲۳ مسجد وجود دارد که همه آن‌ها فعال و دارای پایگاه بسیج است، گفت: محله‌محوری به معنای واقعی با المان مسجد در پردیسان محقق شده است.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در منطقه پردیسان ۲۳ مسجد وجود دارد که همه آن‌ها فعال و دارای پایگاه بسیج است، اظهار کرد: محله‌محوری به معنای واقعی با المان مسجد در پردیسان محقق شده است.

وی با بیان اینکه این منطقه از نظر مباحث فرهنگی و مذهبی به دلیل فعال بودن مساجد سرآمد است، افزود: در ۹ محله سایت مسکن مهر، مرکز محله مساجد است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: همه مساجد فعال است و ۲۳ مسجد حول مسجد جامع یا همان مصلی پردیسان فعالیت می‌کند.

علی‌اکبری اضافه کرد: هشت مرکز آموزش عالی در پردیسان فعال بوده و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش‌وپرورش نیز دارای کیفیت بالایی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی آسفالت معابر منطقه پردیسان به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان تصریح کرد: سال جاری ۲۶ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و دو بلوار دانشگاه و خلیلی مفرد در اولویت قرار دارد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه آسفالت خیابان امام حسین (ع)، بلوار شهروند و خیابان آقا یوسفی در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: ۲ هزار تن از میزان آسفالت پیش‌بینی‌شده برای لکه‌گیری معابر و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبری گفت: با توجه به اینکه در پردیسان معابر شطرنجی پیش‌بینی شده با مشکلاتی همچون توسعه و تعریض، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده روبه‌رو نیستیم، تنها تسطیح اراضی که متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است، مورد گلایه مردم قرار دارد که شهرداری در حد توان به درخواست‌های مردم پاسخ لازم را خواهد داد.

کد خبر 685084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.