سردار شهیدی که در اربعین کفش زائران را واکس می‌زد + فیلم

سردار «هادی کجباف»، اربعین سال ۹۳ برای پیاده‌روی اربعین به کربلا رفت، او بین راه ساعت‌ها و روزها در گوشه‌ای می‌نشست و واکس در دست، کفش‌های زوار امام حسین(ع) را واکس می‌زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خیلی حرف است سردار سپاه باشی و مثل آدم‌های عادی رفتار کنی یا بهتر بگوییم کاری کنی که آدم‌های عادی هم کمتر انجام می‌دهند.

اربعین ۹۳ برای پیاده‌روی اربعین به کربلا رفت، بین راه ساعت‌ها و روزها در گوشه‌ای می‌نشست و واکس در دست، کفش‌های زوار امام حسین (ع) را واکس می‌زد.

سردار «هادی کجباف»، تیرماه سال ۱۳۴۰ در شهرستان شوشتر به دنیا آمد. او در هشت سال دفاع مقدس در سمت معاون فرماندهی گردان مالک‌اشتر (شوشتر) لشکر ۷ ولی‌عصر (عج) حضوری فعال داشت و حتی به درجه جانبازی نائل آمده بود.

با آغاز تحرک داعش در منطقه حاج هادی به صورت داوطلبانه به کشور سوریه رفت تا اینکه در جنگ با تروریست‌های سوریه، فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ طی عملیاتی در منطقه «بصر الحریر» درعا به مقام شهادت رسید.

۵۰ روز پس از شهادت شهید کجباف، داعشی‌ها از موضوع مبادله یا خرید پیکر توسط نیروهای مقاومت مأیوس می‌شوند و پیکر را در منطقه‌ای به همراه چند تن دیگر از شهدا در گور دسته‌جمعی خاک می‌کنند.

نفوذی‌ها هم این موضوع را به نیروهای مقاومت اطلاع می‌دهند و رزمندگان مقاومت توانستند در یک عملیات پیکر را بازگردانند، سرانجام پیکر مطهر این شهید، خردادماه سال ۱۳۹۴ در قطعه مدافعان حرم شهرستان شوشتر، میان انبوه تشییع‌کنندگان به خاک سپرده شد.

کد خبر 685065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.